Tävlingslydnad

Igår började jag skolan igen. Husse och matte tyckte att det var på tiden och att det behövdes, men själv tycker jag att det funkar utmärkt att hänga ute i trädgården med Bubben. Finns massvis av jord som behövs grävas upp och mitt däck är verkligen ett helschysst tidsfördriv.

Trots allt så var det första skoldagen efter sommarlovet igår, och jag blev glatt överraskad när jag såg att min gamla flört från våren var där. Jag visade mig självklart från min bästa sida när hon tittade på mig. Resten av "tävlingslydnadskursen", som husse och matte kallar det, var riktigt kul. Fick visa mina grymma kunskaper i att sitta och titta på husse med de sötaste ögon någon kan tänka sig. "Fot" sa husse, jag vet inte vad det betyder, men han har blivit lite mindre givmild på godis när jag sitter framför honom och är bedårande.

Fick även lite tid att spana in resten av klasskompisarna, klart man blir lite rastlös och jag vill ju visa för tjejerna att jag är lika stor och cool som jag ser ut. Men alla verkade inte gilla när jag försökte bevisa vilken cooling jag är. Jaja, jag var åtminstone bäst på att ligga stilla och vänta på husse och sedan sätta mig upp.

Som examensprov blir det i slutet på "kursen" ett "km i lydnad". Jag vet inte vad det är, men jag är säker på att jag kommer vara bäst på det med.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Du är duktigt! Keep up the good work!

2008-08-28 @ 13:44:05
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Valphemmet

Duktiga Speedo, dig är det ordning på! Låter som det går alldelles utmärkt för er och vad jättespännande med km i lydnad, det ser vi fram emot. Stort grattis också till ögonlysningen ua! Många kramar från oss!

2008-09-01 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0